Ja, jag kan hjälpa till!
Projektarbetet igång igen!
Den gamla varmvattenberedaren har nu fått pensionera sig och lämnat plats för en ny, fräsch modell i bastun. Rampen är nu på plats till den nya gästbryggan som kommer att ligga där. Tony Å, Fredrik och Bengt har gjort ett fantastiskt jobb med att snickra ihop den!
Snö snö snö.
Nu hoppas vi på en varm och solig vår, med snabb snösmältning. En förutsättning för att komma in i nya utbyggnaden och fortsätta med det invändiga arbetet.
Nu pausar vi bastubygget för vintern.
En kort rundvandring inne i nya delen av bastun, RWC, WC, Latrin del och förråd. Nya tag till våren.
Takstolar
Efter en hel del justering av de levererade takstolarna är de nu på plats.
BREDDNING AV BEFINTLIG PARKERING
Under våren 2024 utökades bredden med ca 3 meter av den befintliga parkeringen. Nästa steg blir ny parkering på ca 40 x 17 meter för husbilar och husvagnar med egen infart.
